Pengikut

Jumaat, 8 Mac 2013

APA KOMEN ZUL KULIM DAN APA ULASAN MUFTI PERAK?


Ini temubual terkini antara wartawan Penyebar fikrah raykat dengan Seorang Datok.
Wartawan :Datok... Saya ada soalan yang nak ditanya..
Datok : Ye Silakan.. Jangan segan dan jangan malu..
Wartawan : Apa pandangan datok tentang perkembangan terbaru politik malaysia?
Datok : Kita kena bersatu padu mempertahankan melayu dan kerajaannya.
Wartawan :Apa pula ulasan datok tentang kenyataan Bapa Saiful ?
Datok : eee.. saya tak mahu komen..kalau tanya pasal hukum tak mahu bersatu saya tahu la.. Itu dia punya pasal. Melayu mesti sokong melayu... ok ye..saya nak pi ngajar dah ni...
(untuk makluman : Datok ini mendapat gelaran kerana dapat cucu )

Ulasan dari YB Dato Zul kulim kena tunggu dalam akhbar utusan atau berita harian.
Begitu juga kalau nak dapatkan ulasan dari Sahibul samahah dato Mufti.

2 ulasan:

  1. Aswa'ul kalam wal khuluq

    BalasPadam
  2. Lepas ini sepol akan buat sidang akhbar "...saya sudah terlalu lama menunggu bayaran, jangan tunggu kesabaran saya hilang,..tunggulah masanya saya akan ikut jejak langkah bapa saya".

    BalasPadam