Pengikut

Selasa, 14 Julai 2009

MANEK URAI : PEMENANGNYA IALAH...



Assalamualaikum...


Ini ada berita tentang Manek Urai...


Peratus yg keluar mengundi adalah melebihi 85%, melebihi sasaran awal SPR. Menurut Setiausaha Agung BN, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor menyifatkan peratusan tinggi yang dicatatkan sehingga tengahari ini memberikan petanda yang positif kepada peluang BN untuk memenangi pilihan raya kecil berkenaan.


Manakala bagi Pengarah pilihanraya PAS Kelantan, Abdul Fatah Harun yakin calon parti itu - Mohd Fauzi Abdullah - sudah menang pilihanraya kecil DUN Manek Urai.Menurutnya, bancian selepas pengundian mendapati calonnya dijangka menang dengan majoriti hampir 2,000 undi.




Apapun jua keputusan yg akan diketahui malam nanti, samada BN kalah atau PAS menang atau sebagainya, yg pasti dan menjadi keyakinan bagi orang yg beriman bahawasanya parti Allah yg akan menang. Samada pendokong parti Allah ini akan mendapat kemenangan di dunia atau akhirat. jika ia menang di dunia, kat Akhirat pun pasti menang..maka ia akan mendapat 2 kemenangan... Apa sahaja yg berlaku Allah maha mengetahui... Sambutlah kemenangan dengan memohon keampunan, kemenangan adalah suatu amanah, kekalahan adalah suatu nikmat untuk terus menerus berusaha mendapat pahala berjuang dan mencari kemenangan, bila dah menang, berusaha mempertahankan maruah kemenangan...


Mereka yg beriman sentiasa yakin dan percaya pada janji Allah, bahawa Parti Allah akan beroleh kemenangan... Bagi para pendokongnya mestilah sentiasa rapatkan saf dan bijak menyusun strategi paling ampuh dan mengukuhkan tahap keyakinan dan tawakal pada Allah.


Allahu Akbar!!!

Allahu Akbar!!!

Allahu Akbar!!!


sekian wassalam

3 ulasan:

  1. pesan Saidina Ali " Kebatilan yang disusun dengan rapi dan terancang akan dapat mengalahkan kebenaran yang tidak disusun dengan rapi dan teratur.."

    BalasPadam