Pengikut

Ahad, 25 Oktober 2009

GEMPAR : UBI BERDIRI SETELAH SEJADAH BEDIRI

Assalamualaikum...

Menggemparkan negera!!! Keluar didada akhbar arus perdana tentang keajaiban ini, dan peristiwa yg berlaku di Pasir Mas adalah kemuncah kegemparan ini kerna melibatkan bepuluh2 sejadah yg berdiri.Adakah ini suatu fenomena macam gempa bumi yg berlaku di Indonesia?

Bagi yg mempunyai sejadah kat rumah boleh try cuba buat. Adakah menjadi seperti gambar yg disertakan ini.



Mudah je kan nak bagi sejadah berdiri. anda buat dan anda panggil tv3 buat lapuran tentang sejadah berdiri. Glamour gitu, boleh masuk tv.

Pelik dan makin pelik, minda 1 malaysiakah ini? budak2 pun boleh buat.Benda yg boleh buat kat rumah,surau atau mana2 masjid pun nak hebohkan ke seluruh negara.Habis mufti pun kena bagi komen. Bab masjid besar tapi kosong dengan jamaah tak la pulak jadi isu utama. Bab berribu2 lemon anak tak berdosa dibuang dimerata2 tempat tak pulak berusaha sedaya mungkin untuk membendungnya berasaskan kekuasaan yg ada.. Jalan2 kearah memantapkan aqidah perlu ditingkatkan la supaya ada rasa Takwa dalam diri.

Kalu nak tengok yg pelik tapi menunjukkan kehebatan kekuasaan Allah tengoklah gambar ubi nie. Agak pelik. Tapi menawan gitu. Sedap kalu digoreng ni.





Subhanallah!!! Maha hebat ciptaan Allah dilangit dan dibumi serta apa jua yg ada diantara keduanya...

sekian, wassalam

3 ulasan:

  1. Mana dapat gambar ni? betul ke ubi tu? Kejadian ni berlaku kat mana?

    BalasPadam
  2. benar ke ni......

    BalasPadam