Pengikut

Khamis, 17 November 2011

LEMBU TERSANGKUT..HAHAHA

















Yang kat belakang tu tengah tunggu giliran... Silap-silap tersangkut jugak...hahaha

Selasa, 15 November 2011

JANGAN TANYA DIA.. DIA TAK TERLIBAT


Apa kena mengena Bekas PM mengulas isu ini dan terus membuat kesimpulan senang lagi mudah. Makin banyak persoalan timbul.. Adakah suami punya kerja isteri tak tahu langsung? langsung tak tahu? atau tak ambil tahu langsung? atau langsung tahu tak tahu? hahaha..
baca kat SINI

Apa pun, aku memang tak sokong Ketua Wanita Umno letak jawatan. Biarlah dia teruskan tugas dan amanah yang telah diberikan. Amat tidak wajar jika suami punya getah isteri yang kena cuci...

Pakatan Rakyat usahlah mengheret beliau macam lembu!!! tanyalah suami dia.. itu yang paling bagus..hahaha macam saranan yang diulas bekas PM kita.

Teruskan tugas sebagai Menteri dengan istiqamah dan usalah dilayan saranan Bung tersebut. Lagipun apa kaitan suami dengan Isteri? tiada langsung kena mengena.. Isteri menteri, Suami nak jugak berniaga. takkan dok umah je..hahaha.. hahaha lagipun melayu jugak yang kaya. melayu ke?hahaha

Isnin, 14 November 2011

GEMPAR : BUNG MOKHTAR NAK PEJATUH MELAYU?.

Kuala Sepetang :Hasil tinjauan disekitar gerai melayu yang menjual mee yang dibuat oleh bukan bangsa melayu, makin ramai yang tidak kisah siapa pun yang buat mee tersebut.
Yang utama perut kenyang dan nafsu lapar dapat dipuaskan. Setidak-tidaknya mee tersebut masih murah sekitar Rm 0.5 sen @ Rm o.10 sen berbanding mee buatan melayu Islam yang beriman. Dalam masa yang sama mereka turut pelik dengan kenyataan Datuk Bung Mokhtar Radin (BN-Kinabatangan) yang tidak membela rakan seperjuangan.

Malahan tidak rela mempertahankannya dan turut menggesa menteri kabinet yang bertanggungjawab dalam Perbadanan Fidlot Nasional (NFC) meletakkan jawatan. baca kat SINI kat SINI pun ada jugak.


Ini berlainan dengan sikap setiakawan yang tinggi yang ditunjukkan oleh Ketua Pemuda Umno yang tetap setia, utuh dan teguh mempertahankan kewajaran tindakan Perbadanan Fidlot Nasional (NFC) membeli kondominium tersebut.

Pembelian kondominium itu dibuat supaya NLMC mendapat pulangan pelaburan memandangkan projek lembu fidlot oleh National Feedlot Corporation mengalami kelewatan operasi, ujarnya. boleh baca kat SINI

Bung Mokhtar Radin mengaku BN memerintah negara ini dengan adil.
" walaupun dia menteri Umno, siapa dia, dia bersalah, letak jawatan lebih baik daripada jadi liabiliti kepada Umno dan Barisan ujarnya dengan serius.
Tetapi yang jadi tanda tanya orang ramai yang dah nak abis makan mee buatan bukan melayu ialah ,adakah Ketua pemuda Umno tidak cerdik atau Bung Mokhtar iri hati?

Hasil bancian rambang, ramai yang tetap menyokong menteri tersebut dan menggesa agar dia tetap teruskan kerja dan jangan sesekali letak jawatan. Kerana jawatan menteri itu adalah amanah yang tidak boleh dipersia-siakan. Segala kekurangan itu bukanlah sesuatu yang merugikan.malahan ianya untuk memperkayakan melayu jugak...
Akhirnya setelah selesai makan, mereka beramai-ramai keluar dari kedai mee dalam keadaan kekenyangan sambil menepuk-nepuk perut yang agak kehadapan. 'Mujur ada orang belanja, apa yang penting perut terisi, esok orang lain pulak belanja kita, jerit mereka beramai-ramai...

Ahad, 13 November 2011

ASYIK....

Syok betul tengok dia ni : Meluahkan rasa hati...
Bila terkenang orang yang dirindui jauh di mata.. layannnnnnnnnnnn

video