Pengikut

Ahad, 26 Mei 2013

UST HARUN TAIB TAK PERNAH BACA WSJ?

.............hahahaha... Ramai yang tak tahu, dan memang tak jangka ianya berlaku. Ramai yang terkejut, kaget dan ramai yang terdiam tanpa ulasan.hahaha..maklumlah sebab tak tahu. Kena siasat dan rujuk pihak dalaman demi nak menjaga hati banyak pihak.

Azmin Ali sebagai timbalan Presiden PKR barangkalinya tahu, dan boleh jadi tak tahu.
Kalau ketua dewan ulama PAS tak tahu barangkalinya patut kot...kerna  ada segelintir yang menggelarnya kolot dan jumud...haha apa itu WSJ pun tarak tahu...? hahhahaha

4 ulasan:

  1. Kalau Tn Guru Hadi Awang dan Harun Taib serta Mustafa Ali masih mengekalkan kedudukan mereka di Muktamar akan datang maka tunggulah kemunduran bagi sebuah parti Islam yang bergelar PAS.

    Apa kurangnya dengan Husam Musa, Mohd Sabu, Mujahid Yusof, Nizar Jamaluddin, Idris Ahmad, Salahuddin Ayob atau Khalid Samad? Politikus berani dan realiti seperti mereka ini amat diperlukan oleh generasi kini dan akan datang. Harap PAS boleh berubah dengan kemajuan dan perubahan zaman.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau? Soal masa depan tiada dalam pgetahuan kita yg lemah. Soal siapa yang memimpin adlh trletak pd perwakilan yg akan berperanan menentukan siapa yg layak. Allah jua sebaik2 penentu.
      Usahlah amal politik adu domba..
      Biarlah yang lama bergandingan dgn yg baru, saling hormat menghormati dan saling membantu. Tiap pemimpin ada lemah dan ada lebihnya. saling lengkap melengkapi.
      Masing2 ada jasa dan peranan.

      Padam
  2. Pilihlah kepimpipinan ulama.

    BalasPadam
  3. muktamar pas yg bakal di adakan tidak berapa lama lagi perlu berani membuat perubahan terhadap kepimpinan pas pusat yg sedia ada, kepada semua perwakilan mulai saat ini sampai ketarikh mutamar perlu meneliti kepimpinan pusat sekarang yg mana harus di tukar.pru 14 amat perlu di mula dari sekarang.

    BalasPadam